اخبار

اهدای چند دستگاه تجهیزات پزشکی توسط خیرین محترم به بیمارستان قدس پاوه

اهدای چند دستگاه تجهیزات پزشکی توسط خیرین محترم به بیمارستان قدس پاوه

 

خیرین

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خیرینی که با سخاوت و مهربانی امید را به بیماران هدیه دادند

باز هم مهربانی و سخاوت مردمان پر از محبت شهرستان پاوه و اورامانات...

سالها اعزام بیمارانی که کاهش سطح هوشیاری داشته و در کما بودند یکی از سخت ترین پروسه های قابل انجام در بیمارستان قدس پاوه بود که این امرمهم و سخت با همت و سخاوت خانواده هایی از جنس محبت و بخشندگی خاتمه یافت.

این خانواده ها که در پایان اسامی آنها به رسم تشکر و ادب ذکر خواهد شد و البته چند نفری هم حاضر به معرفی خود نبودند با اهدای مبالغی بیمارستان را در خرید یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل* و یک دستگاه *AED  یاری دادند.

دستگاه هایی که به راستی برای این مرکز ضروری و حیاتی می باشند.این خانواده ها به رسم محبت و انسانیت سخاوت و مهربانی خود را نشان داده و در خرید این وسیله ها که مبلغ هنگفتی در قبال آنها  پرداخت شده بیمارستان را یاری دادند.

اسامی خیرین محترم

۱-از طرف فرزندان مرحومه عدله منوچهری همسر مرحوم ابراهیم بیگامیری

2-از طرف خانم خاور صادقی  و خانواده گرامی شان

 

امید که این عمل نیک آنها فتح بابی جهت تکرار چنین رفتارهایی در جامعه ی ما باشد.

 در پایان از خداوند بزرگ و توانا زندگی پر از سلامتی و کامیابی را برای این خانواده ها خواهانیم و امیدواریم کار نیک این عزیزان آغازگر مهربانی های دیگر باشد.

ODVD

دستگاه AED دستگاه الکتروشوک هوشمند اتوماتیک که به صورت صوتی کاربر را برای استفاده راهنمایی می کند و پس از آنالیز بیمار در صورت نیاز بیمار به او شوک می دهد.

استفاده از این دستگاه به دلیل دقت بالا و سهولت در استفاده بسیار کاربردی و مفید می باشد

 دستگاه ونتیلاتور پرتابل دستگاهی برای دادن تنفس مصنوعی به بیمارانی که سطح هوشیاری آنها پایین بوده و به دلیل بیهوشی یا کما خود قادر به تنفس نمی باشند.

این دستگاه با وزن و حجم کم بسیار هوشمند و کاربردی بوده و با اولین تنفس قادر به تشخیص حجم ریه بیمار و سن وی می باشد که تعداد تنفس را براساس آن تنظیم می نماید


رسانه جدید

 

رسانه جدید

 
۲۱ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید