اخبار

جلسه ساماندهی عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار شد

جلسه ساماندهی عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار شد

رئیس بازرسی ویژه و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: 75 شرکت پخش  و 432 مرکز عرضه در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

دکتر کیومرث رحیمی رئیس بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو در این جلسه که در روز چهارشنبه 15 اسفند ماه و با حضور اتحادیه صنف آرایشی و بهداشتی، نماینده کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری و کارشناسان این معاونت برگزار شد گفت: نابسامانی های زیادی در عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در مراکز عرضه این کالاها و برخی از داروخانه هاوجود دارد که باید بررسی شده برای رفع آنها اقدامات مناسب انجام گیرد.

وی افزود : یکی از معضلات این حوزه عرضه عمده این کالاها با فاکتورهای غیرقانونی و فاقد مهر و مشخصات است که از سوی برخی از شرکتهای توزیع صورت می گیرد. این امر کاملاً‌غیر قانونی است و مراکز عرضه باید کالای مورد نیاز خود را در قبال ارائه فاکتور ممهور و معتبر خریداری نمایند.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در کرمانشاه 75 شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی و 432 مرکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت قانونی و با مجوز فعالیت می کنند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید