اخبار

سفرهای زیارتی، تفریحی کارکنان دانشگاه با تسهیلات رفاهی نوروزی اعلام شد

سفرهای زیارتی، تفریحی کارکنان دانشگاه با تسهیلات رفاهی نوروزی اعلام شد

 

رئیس اداره رفاه دانشگاه از آغاز سفرهای زیارتی کارکنان دانشگاه به شهرهای مشهد مقدس و شیراز خبر داد.

اکرم قنبری با اعلام این خبر گفت: با عنایت به انعقاد قرارداد دانشگاه با هتل "فاخر" در شهر مشهد مقدس و هتل آپارتمان منفرد در شیراز از تاریخ 97/12/28  لغایت98/1/14 کلیه پرسنل رسمی ، پیمانی و قراردادی شاغل در مراکز دانشگاه می توانند جهت اعزام تا تاریخ 97/12/20 با در دست داشتن معرفی نامه از محل خدمت به اداره رفاه دانشگاه مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به مفاد قرارداد فی مابین این دانشگاه با هتل "فاخر " هزینه اسکان و پذیرایی برای  یک دوره 3 روزه در مشهد مقدس به ازاء هرنفر 1125000 ریال است که با توجه به تعداد نفرات خانواده محاسبه می گردد.

قنبری درخصوص اسکان در شهر شیراز نیز افزود: هزینه اسکان در هتل آپارتمان منفرد شیراز برای یک دوره سه روزه در یک واحد آپارتمان دوخوابه با امکانات رفاهی 6000000 ریال است .

وی خاطرنشان کرد: اقامت در مشهد مقدس برای هردوره 3 روزه بهمراه سه وعده پذیرایی در هر روز و اقامت در شیراز فقط شامل اسکان برای یک دوره سه روزه بدون پذیرایی است ضمن اینکه هزینه ایاب و ذهاب به شهرهای مذکور بعهده خود افراد می باشد.

لازم به ذکر است با توجه به محدود بودن ظرفیت ،اولویت اعزام به شهرهای مذکور با کسانی است که در سنوات گذشته و سالجاری توسط دانشگاه به شهرهای فوق اعزام نشده باشند.

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید