اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت درخشش دانشجویان دانشگاه در المپیاد

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت درخشش دانشجویان دانشگاه در المپیاد
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، درخشش دانشجویان دانشگاه در المپیاد را تبریک گفت.
متن پیام را بخوانید:
 
                     به نام خدا 
 
بازگشت امیدبخش و غرور انگیز دانشجویان کوشای دانشگاه از المپیاد علمی ،  آموزشی کشور را گرامی می داریم.
 
این عزیزان نماینده شاخص و کوشای مجموعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند، دانشگاهی که با خرد و‌ همت جمعی همه دلبستگان و دلسوزانش در ابعاد مختلف علمی ، آموزشی ، تحقیقاتی ، فناوری ، بهداشتی ، درمانی ، توسعه ای و... در پی بالندگی و شکوفایی است و موفقیتهای آن که با زحمت یکایک کارکنان در رده های مختلف میسر گردیده ، مایه سربلندی می باشد.
 
این افتخار که چند سال است به صورت پیاپی توسط دانشجویان گرامی و با راهبری معاونت آموزشی ، ریاست و همکاران مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم‌پزشکی، روسای دانشکده ها ، مسوولان مربوطه ، اعضای هیات علمی ، مدرسان ، برنامه ریزان و تلاشگران این رویداد به دست آمده است ، نشانگر و امیدبخش نسلی نوخاسته و کوشنده است که نه تنها در عرصه آموزش که در سطحی بالاتر و تازه تر با کوشش مضاعف و ‌انگیزه قوی درصدد فتح قله های مو‌فقیت و افتخار هستند .
 
در پایان ضمن تبریک این درخشش و موفقیت ، از همه عزیزان تشکر کرده و امیدوارم استمرار این برنامه و گرایش بیشتر دانشجویان زمینه توسعه و‌ پیشرفت بیشتر را در دانشگاه فراهم‌نماید.
 
                    دکتر محمودرضا مرادی 
                                رییس دانشگاه
 

 

 

 

گفتنی است دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه که در المپیاد علمی ، آموزشی کشور موفق به کسب عناوین برتر شدند ،جمعه شب با استقبال معاون آموزشی ، رییس مرکز توسعه ، روسای دانشکده های داروسازی و‌دندانپزشکی و جمعی از اعضای هیات علمی وارد کرمانشاه شدند.

 

در این برنامه استقبال ، حاج حسن سلیمانی عضو هیات امنای دانشگاه ، رییس دفتر ریاست و نیز مدیر فناوری دانشگاه و خانواده های دانشجویان حضور داشتند.  

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید