اخبار

تجهیز مجهزترین و ‌بزرگترین مرکز درمان سوختگی و‌ ترمیمی غرب کشور

تجهیز مجهزترین و ‌بزرگترین مرکز درمان سوختگی و‌ ترمیمی غرب کشور

مدیر تجهیرات پزشکی دانشگاه در گفتگو با میز خبر روابط عمومی خبر داد: مجهزترین و ‌بزرگترین مرکز درمان سوختگی و‌ ترمیمی غرب کشور تجهیز شد.

دکتر تورج شیرزادیان گفت:  خوشبختانه تلاشهای و پیگیریهای کم نظیر تیم مدیریتی دانشگاه بعد از چند سال به ثمر نشست تا در کمتر از یک هفته دیگر شاهد بهره برداری از یک مرکز مجهز و مدرن ارایه کننده خدمات تخصصی و فوق تخصصی سوختگی و ترمیمی به عنوان منحصر بفردترین مرکز سوانح و سوختگی غرب کشور باشیم و تا این آرزوی دیرینه مردم غرب کشور و دانشگاه به ثمر بنشیند.

وی افزود:  بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در دسته تجهیزات زیر ساختی پزشکی(سیستم های تامین هوای فشرده مدیکال، وکیوم، اکسیژن ساز مرکزی، سیستم cssd) ، تجهیزات پزشکی جنرال (هتلینگ و تجهیزات بخشهای بستری، تجهیزات اتاق عمل، BICU، اورژانس) و تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی(تخت های پیشرفته شستشوی بیماران سوختگی، تجهیزات و ابزارهای تخصصی و فوق تخصصی تشخیصی و ترمیمی) جهت این مرکز مهم خریداری گردیده که ضمن تحویل به مرکز، نصب و راه اندازی شده اند.

دکتر شیرزادیان در ادامه اظهار داشت: مهم ترین بخشهای ارایه دهنده خدمت در این مرکز مهم ۱۲ تخت BICU و سه اتاق عمل مجهز می باشد.

۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید