اخبار

میانگین زمان رسیدگی به پرونده های گزینشی در دانشگاه به نصف رسیده است

میانگین زمان رسیدگی به پرونده های گزینشی در دانشگاه به نصف رسیده است
 
مدیر و اعضای هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت ۱۵ دی ماه روز گزینش، با رییس و‌معاون‌توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه دیدار کردند.
 
در این دیدار که صبح امروز در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، مدیر هسته گزینش به ارائه گزارش عملکرد یکساله آن حوزه و پیشرفت   فرایند هسته گزینش دانشگاه پرداخت.
 
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:اساس کار در گزینش احراز صلاحیت افراد در بعدهای اعتقادی، اخلاقی و سیاسی است وبا تلاش های انجام شده میانگین زمان رسیدگی به پرونده های گزینشی در دانشگاه به نصف رسیده است .
 
حسین فرهادی اظهار داشت: ازابتدای سال تا اول دیماه ، ۱۲۲۹ نفر شامل ۶۵۷ مرد و ۵۷۲ نفر زن به این هسته معرفی شده اند و ۱۱۱۳ مورد رای پس از اقدامات قانونی صادر گردیده و از ۳۵۳۲ منبع تحقیق صورت گرفته است.
 
وی از کسب عنوان برتر امور اداری هسته گزینش دانشگاه در سطح هسته های گزینش علوم پزشکی خبرداد.
 
فرهادی بیان کرد: طراحی نرم افزار بانک منابع واحد تحقیقات، استقرار سامانه دریافت پیامک جهت دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات در حوزه قوانین و مقررات ،برگزاری جلسات مشترک با واحدهای مختلف دانشگاه از جمله امور فرهنگی ،روابط عمومی و بسیج جامعه پزشکی، برگزاری کارگاههای آموزشی وبرگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی در دانشگاه و مسابقات ورزشی در سطح هسته از اقدامات انجام شده توسط هسته گزینش دانشگاه است.
 
در ادامه رئیس دانشگاه عملکرد هسته گزینش دانشگاه در سال ۹۸ و همچنین سالهای گذشته را از نظر کمی و کیفی بسیار ارزشمند و در خور تقدیر دانست و گفت: تمام کارها توسط همکاران این حوزه با نهایت خلوص و دقت انجام می شود.
 
دکتر مرادی گفت: اعضای هسته گزینش دانشگاه ، افراد سالم و متعهدی هستند که به دور از هر گونه افراط و تفریط در راستای ارتقا دانشگاه و اعتلا و پیشرفت کشور و نظام قدم در این راه گذاشته اند و با تلاش آنها از ورود افرادی که صلاحیت لازم را ندارند با حفظ محرمانگی جلوگیری می شود.
 
 وی با بیان اینکه درهر دستگاهی بحث نیروی انسانی از مهمترین مباحث است افزود: انتخاب مناسب نیروی انسانی کارآمد و سالم و بر اساس معیارهای نظام وکشور  در هر سازمانی ، سرمنشا بسیاری از تحولات و ارائه خدمات صادقانه در آن دستگاه می شود اما اگر در این قضیه سهل انگاری و کوتاهی شود و خدای نکرده فرد غیرصالح انتخاب شود تبعات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت‌‌ .
 
رئیس دانشگاه اظهار داشت : مدیران مجموعه ، نیروی انسانی و منابع مالی و تجهیزاتی و پشتیبانی سه ضلع مثلث پیشرفت هر سازمان را تشکیل می دهد که در این میان نیروی انسانی کارآمد مهمترین نقش را در ارتقا و پیشرفت سازمان خواهد داشت.
 
وی بیان کرد: جذب نیروی انسانی کارآمد در دانشگاه با بررسی های به عمل آمده در زمینه علمی،عملی و حرفه ای و همچنین بررسی اخلاقی افراد صورت می گیرد و مجموعه این دو در کنار هم منجر به انتخاب افراد شایسته و به دنبال آن ارتقا دانشگاه خواهد شد.
 
دکتر مرادی عنوان کرد: بکارگیری نیروی انسانی در دانشگاه با توجه به تعدد شرکت کنندگان فقط از طریق آزمون های اختصاصی و زیر نظر معاونت توسعه و حوزه گزینش دانشگاه صورت میگرد و همواره افراد شرکت کننده رضایت مندی خود را از برگزاری آزمونها اعلام کرده اند.
 
وی با اشاره به اینکه امسال دانشگاه علوم پزشکی از نظر اشتغالزایی جزو دستگاههای برتر در استان شناخته شد و حدود ۷۰۰ نفر به صورت شرکتی،قراردادی و برون سپاری جذب نیرو صورت گرف. گفت: گزینش دانشگاه نیز در انتخاب افراد شایسته و کارآمد و تایید آنها از نظر سلامت اخلاقی، رفتاری و اعتقادی نقش بسیار مهمی داشته است.
 
وی با بیان اینکه کمیته نیروی انسانی جهت ساماندهی نیروها در دانشگاه راه اندازی شده است گفت: در این کمیته هماهنگی های لازم در خصوص مقایسه نیروها با چارت های سازمانی صورت می گیرد تابکارگیری نیرو ها تنها در صورت نیاز انجام شود و با توجه به شرایط کشور از تمام توان و نیروی افراد استفاده شود و جابجایی افراد در واحدهای غیر درمانی نیز با توجه به قابلیت ها و توانایی که دارند و با هدف افرایش کارایی آنها انجام شود.
 
گفتنی است در پایان این جلسه از اعضای هسته گزینش با اهدای لوح، تقدیر شد .
 
۱۷ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید