دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه / اخبار / اخبار و آیین های بهداشتی ویژه / مشروح عملکرد شبکه در مناسبتهای بهداشتی7

 روز سه شنبه 10/12/89       همایش تغذیه و سرطانها - اختتامیه هفته بسیج اطلاع رسانی تغذیه

بر اساس برنامه زمانبندی شده هفته بسیج اطلاع رسانی روز سه شنبه ساعت 10 تا12 صبح همایش تغذیه و سرطانها با حضور نمایندگان و رؤسای ادارات ، مدیران مدارس و جمعی از پرسنل مراکز بهداشتی درمانی و ستاد در محل سالن آموزشگاه بهورزی جوانرود برگزار گردید . در این همایش که با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست مرکز بهداشت آقایان دکتر منصور خزاعی و دکتر طاهر حسینی اجرا گردید در ابتدا کلیات همایش توسط کارشناس روابط عمومی شبکه اعلام و سپس مطلب آموزشی سرطانها و ارتباط سرطان با رژیم غذایی در افراد توسط دکتر منصور خزاعی رئیس شبکه بهداشت و درمان و متخصص پاتولوژی ارائه گردید .

سپس  توسط واحد آموزش سلامت مسابقه آگاهیهای تغذیه ای بصورت آزمون کتبی بین شرکت کنندگان در همایش برگزار گردید و مقرر گردید به 3 نفر اول این آزمون جوایزی از سوی شبکه بهداشت و درمان اهدا شود . در ادامه دکتر طاهر حسینی ضمن جمع بندی مطالب از حضور و همکاری ادارات و ارگانهای سطح شهرستان و مدیران مدارس در طول هفته بسیج اطلاع رسانی تغذیه تشکر و تقدیر نمود و نیز در پایان همایش مراسم  اختتامیه هفته  بسیج اطلاع رسانی تغذیه با نمایش تصاویر عملکرد طول هفته و قرائت شعری توسط دانش آموز تارا فرهادی  و اهدای  لوح تقدیرهایی به  به چند نفر از نمایندگان ادارات و مدیران مدارس پایان یافت.

ادارات همکار در این هفته نیز معرفی شدند  : اداره آموزش و پرورش - کمیته امداد - بهزیستی - جمعیت هلال احمر - بازرگانی - جهاد کشاورزی - تربیت بدنی - مهد کودک بهار - مدارس ابتدایی - راهنمایی و متوسطه سطح شهر و روستاهای مزران و بانی لوان .                                                             

همایش تغذیه و سرطان
همایش تغذیه و سرطان 1
اختتامیه هفته سلامت3
اختتامیه هفته سلامت 2
جایزه مسابقه همایش تغذیه و سرطان
دکتر خزاعی در حین اهدا ربع سکه جایزه برنده مسابقه سوال همایش سرطان و تغذیه - برنده دکتر طاهر حسینی
اختتامیه هفته سلامت3