اخبار

سخنان دکترحسینی مدیرشبکه بهداشت ودرمان درکارگروه سلامت

سخنان دکترحسینی مدیرشبکه بهداشت ودرمان درکارگروه سلامت
اقدامات انجام گرفته از سوی شبکه بهداشت ودرمان درخصوص کرونا اززبان دکترحسینی
:small_blue_diamond:رئیس شبکه بهداشت ودرمان جوانرود درکارگروه مشترک پدافند غیرعامل وسلامت و امنیت غذایی این شهرستان خاطرنشان کرد : شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع به مدت ۲۰ ثانیه در هر بار، از نکات جدی و الزامی در سطح پیشگیری از کرونا ویروس است.
دکترحسینی به اقدامات انجام گرفته از سوی شبکه بهداشت ودرمان اشاره کرد وگفت : برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس تاکنون 16هزارمورد آموزش چهره به چهره برای مردم ، مغازه داران ، پرسنل ادارت و نهادها ومراکز نظامی و انتظامی برگزارشده است.
وی به برخی شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی اشاره ویادآورشد: مردم باید اخبار مربوط به بیماری کرونا ویروس را از مسئولان و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و یا سامانه 08337266556 دانشگاه علوم پزشکی دریافت وبه شایعات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توجه نکنند.
:small_blue_diamond:نظارت بر امکان عمومی ،مکان های ورزشی ، مساجد ،تعطیلی مراکز آموزشی،جلوگیری از فروش مرغ زنده و کشتارهای غیر مجاز ، شستشوی خیابان های و معابرعمومی ، نظارت بر رستوران ها و سالن های غذاخوری ،ساماندهی دستفروشان و مدیریت فضای مجازی از مهمترین مصوبات این نشست بود.
 
 
۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید