اخبار

برگزاری جلسه اظطراری عصرجمعه درشبکه بهداشت ودرمان

برگزاری جلسه اظطراری عصرجمعه درشبکه بهداشت ودرمان

:

:در جلسه عصر امروز که با حضور جناب آقای یوسفی فرماندار محترم ، امام جمعه محترم ، دکترمولود حسینی ریاست شبکه بهداشت ودرمان، فرماندهان نظامی وانتظامی وجمعی از ماموستایان ومدیران ادارات ونهاده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود برگزارشد از مهمترین تاکیدات فرمانداردر این جلسه :
:بنا به ناشناخته بودن ورشد تساعدی بیماری کرونا ویروس مردم توصیه و هشدارهای شبکه بهداشت و درمان را جدی بگیرند .
:برای حفظ سلامت مردم همراهی بازاریان در جهت تعطیلی بازارچه امری ضروری است و در این راستا باید مردم مسئولیت پذیر وخود پیشقدم شوند .
:با توجه به دوره نهفتگی بیماری کرونا ویروس ائمه جمعه وجماعات اهمیت موضوع این بیماری را برای مردم بیشتر تشریح نایند.
:ضمن تقدیر از همراهی مردم ومسئولان وبه ویژه اصناف مختلف اقدامات چشمگیری برای مقابله با بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان جوانرود انجام گرفته اما این مهم کافی نیست ونیاز به همراهی بشتر مردم وبازاریان محترم دارد .
از ساعات اولیه شروع ستاد مقابله با کرونا ویروس در شهرستان جوانرود اعضای شورای تامین ،شبکه بهداشت و درمان وسایر دستگاههای اجرایی شهرستان به ویژه شهرداری وجمعیت هلال احمر حضوری فعال وموثر داشته اند .
:تنها راه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس همراهی مردم و رعایت نکات بهداشتی ودرخانه ماندن آنها است .
:از طریق نیروی انتظامی ، بسیج ناحیه و جمعیت هلال احمر این شهرستان جوانرود تلاش میشود از ورود ماشینهای غیر بومی به شهر جوانرود جلوگیری شود.
از نهادهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد خواسته میشود حداکثر توان خود را برای همکاری و هماهنگی با مردم انجام دهند. :رئیس شبکه بهداشت ودرمان جوانرود :small_blue_diamondضمن تقدیر از هراهی مردم و مسئولان به ویژه تلاش های شبانه روزی جناب آقای یوسفی فرماندار محترم ، اقدامات چشمگیری در رابطه با بیماری ناشناخته کرونا ویروس در جوانرود انجام گرفته است دکتر مولود حسینی افزود : مردم ومسئولان شهرستان جوانرود در رابطه با همکاری با شبکه بهداشت و درمان در خصوص پیشگیری از این بیماری سنگ تمام گذاشته اند که این مهم کافی نیست ونیاز به همراهی بیشتر مردم دارد مردم نباید بی تفاوت باشند چرا که این بیماری ناشناخته هر روز چهره خاصی از خود نشان می دهد که اگر بی تفاوت باشیم به جامعه ما آسیب بیشتری وارد خواهد شد . درخانه مادن و توجه به هشدارهای شبکه بهداشت و درمان از مهمترین راههای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس می باشد فرمانده سپاه ناحیه جوانرود : به هشدارهای شبکه بهداشت و درمان لبیک می گوییم سرهنگ ابوزر انوری گفت : برای دستگیری از اقشار آسیب پذیر جامعه استفاده از ظرفیت خیرین ضروری و همه ما وظیفه داریم در این راستا برای خدمت به مردم وپیشگیری از بیماری کرونا ویروس به میدان بیاییم . در این برهه از زمان همکاری با شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا ویروس از اولویت های کاری نیروی انتظامی شهرستان جوانرود است :small_blue_diamond:سرهنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت : روشنگری روحانیون برای پیشگیری از این بیماری اهمیت فوق العاده وبسیار حائز اهمیت است :small_blue_diamond:مسافران به جوانرود و اورامانات مسافرت نکنند :small_blue_diamond:در راستای مبارزه با کروناویروس، ورودی و خروجی ها بیش از پیش کنترل خواهد شد

جلسه جلسه جلسه جلسه جلسه جلسه

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید