عنوان جلسه :

برنامه پیش بینی شده هفته بسیج آموزشی تغذیه صحیح

رئیس جلسه:

آقای جبار ملکی

شماره جلسه: 3

دبیر جلسه:

کارشناس مسئول سلامت خانواده

تاریخ اجرا:

6/10/91

مکان اجرا:

دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود

جلسه با حضور: آقای ملکی مسئول دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان، خانم رستمی کارشناس مسئول سلامت خانواده ونمایندگان محترم ادارات تشکیل شد.

دستور جلسه : هماهنگی و هم اندیشی با نمایندگان محترم ادارات  در جهت برگزاری هر چه بهتر  برنامه های هفته بسیج آموزشی تغذیه صحیح با تاکید بر تهیه و مصرف غذاهای بومی با ارزش غذایی بالا

شرح جلسه: پس از بیان اهداف  برنامه این هفته توسط  کارشناس مسئول بهداشت خانواده از تاریخ 10/9/91 لغایت 15/10/ 91لزوم اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته با توجه به برنامه از پیش تعیین شده و مشخص برای کلیه روزهای هفته و تاکید بر لزوم همکاری درون بخشی کلیه ادارات شهرستان مصوبات این جلسه به شرح ذیل بود:

مصوبات جلسه:

1- مقرر شد که در روز دوشنبه مورخ 11/10/91 به عنوان روز تغذیه سالم در مدارس اعلام گردد ودر کلیه مدارس سطح شهرستان لقمه و میان وعده سالم توسط دانش آموزان مصرف شود.

2- مقرر گردید که در روز سه شنبه مورخ 12/10/91 در مدرسه ابتدایی عفت نمایشگاهی از میان وعده و غذاهای سنتی با همکاری اولیاء دانش آموزان برگزار گردد، همچنین مسابقه نقاشی  با عنوان تغذیه سالم  برای دانش آموزان برگزار شود.

3- مقرر شد که توسط  مرکز بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود  تنقلات سالم در بین دانش آموزان مدرسه ابتدایی صفی آباد توزیع گردد.

4- مقرر گردید با همکاری اداره بهزیستی روز چهارشنبه مورخ 13/10/91در مهد کودک بهار، مادران کودکان غذاهای سنتی تهیه کرده و همراه با کودکان جهت ترویج غذاهای سنتی و بومی منطقه در مهد کودک صرف شود.

5- مقرر گردید  با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری  یک تخته چادر(میراث فرهنگی) یک عدد بنر و 50 عدد ظرف و قاشق یکبار مصرف(شهرداری) جهت  برای برپایی  مراسم نمایش غذاهای سنتی و بومی در محل درمانگاه شماره یک شهری را تاًمین گردد.

 

 

آقای جبار ملکی

 

خانم روژان رستمی

 

آقای کیومرث اعظمی

 

آقای مظفر یوسفی

 

آقای رضا محمدزاده

 

آقای امین محمدی

 

آقای سید مختار هاشمی

 

خانم غزال جمشیدی

 

خانم سعادت حسینی

مسئول دفترریاست شبکه

 

 

کارشناس مسئول سلامت خانواده

نماینده میراث فرهنگی

نماینده  آموزش و پرورش

نماینده شهرداری

نماینده کمیته امداد

نماینده بهزیستی

کارشناس مسئول  آموزش سلامت

کارشناس تغذیه مرکز بهداشت